Որդին գտել է կորոնավիրուսից մահացած մոր դին, որն անհետացել էր դիահերձարանից. նրան հուղարկավորել էին այլ կնոջ փոխարեն. հարսը մանրամասնում է Մեր հերոսները. ովքե՞ր են նրանք. լուսանկարներ (թարմացվող) Ինչպես է վիճակը սահմանին․ ՊՆ-ի սպասված հաղորդագրությունը Ապրիր առողջ. կոկորդի ցավ. ինչպես պարզել՝ արդյոք թարախակալվե՞լ է կոկորդը և ինչպես թեթևացնել ցավը Արցախյան պատերազմ, օր 28-րդ. ԹԱՐՄԱՑՎՈՂ Գագիկ Ծառուկյանը, ազատ արձակվելուց հետո, այցելել է Սուրբ Հովհաննես մատուռ Արծրուն Հովհաննիսյանը քարտեզով ներկայացրել է այն հատվածները, որոնք գտնվում են ադրբեջանական վերահսկողության ներքո (լուսանկարներ, տեսանյութ) Պատրաստվում ենք ձմռան. հայկական ավանդական թթու Ինչի՞ են մեզ բոլորն ասում՝ կռվեք, որքան կարող եք. Ադրբեջանի հսկայական զինակույտը ոչնչացված է, այդ զենքները պե՞տք է համալրվեն, ումի՞ց է նա դրանք նորից գնելու․ Լևոն Շիրինյան «Ինսթագրամի հայ հայտնիները». ովքեր են անդրադարձել արցախյան պատերազմին և կոչով դիմել միջազգային հանրությանը
Երևան, 25.Հոկտեմբերի.2020,
00
:
00
Գլխավորը Կորոնավիրուսի մասին Իրավիճակը սահմանին

Ինչպես օգնել երեխային դպրոցում դիմակ կրել եւ պահպանել հակահամաճարակային կանոնները. հոգեբանի խորհուրդները

Ինչպես օգնել երեխային հարմարվել դպրոցում դիմակ կրելուն, հակահամաճարակային կանոնները պահպանելուն, այդ թվում միմյանցից սոցիալական հեռավորություն պահպանելուն, սեփական իրերի հիգիենային և ալկոգելային միջոցները օգտագործելուն: ArmDaily.am-ը թեմայի շուրջ զրուցել է ԿԱՆԱ հոգեբանական կենտրոնի հոգեբան Մարինա Ղազարյանի հետ:

Խոսելով երեխային օգնելու և հակահամաճարակային կանոնների առումով նրան պահանջներ ներկայացնելու մասին` հոգեբանը երեք կարևոր կետ առանձնացրեց.
1. Որն է երեխայի դիրքորոշումը և տրամադրվածությունը այդ կանոնները պահպանելուն:
2. Որն է նրան շրջապատող մեծահասակների դիրքորոշումը և տրամադրվածությունը այդ կանոնները պահելուն, կամ հակառակը՝ դժգոհությունները:
3. Կրթության առանձնահատուկ պայմաններ ունեցող երեխաներ, որոնք ունենալով ինչ-ինչ խնդիրներ, պետք է օգտվեն արտոնություններից:

Առաջին խմբի հարցերի դեպքում կարևոր է երեխաների հետ զրույցը և զրույցի ընթացքում բացահայտումը, թե ինչպիսին է տվյալ երեխայի դիրքորոշումը և վերաբերմունքը վերոնշյալ գործողությունների հանդեպ: Շատ հաճախ տարվելով առօրյա գործերով`մոռանում ենք երեխաների հետ անհատական զրույցների մասին: Երեխաները հաճախ ընդօրինակում են իրենց ընկերների դիրքորոշումը, այլ երեխաների և մեծահասակների վարքային նորմերը: Իսկ ինչպիսի՞ն են երեխաների մտայնություններն ու մտահոգությունները: Վերջին շրջանում ունենալով տարբեր երեխաների հետ աշխատանքաների պատկերը`առանձնացնում ենք հետևյալ հիմնական վախերը.

1. Վախ հիվանդանալուց (ես և իմ ընտանիքի անդամները, մտերիմները չհիվանդանան «վտանգավոր հիվանդությամբ»)
2. Վախ նկատողություն ստանալուց: Մենք խոսում ենք հիվանդությունից զերծ մնալու և դիմակը, որպես հիվանդությունից պաշտպանող միջոց, օգտագործելու մասին, բայց անընդհատ երեխաների մոտ լարվածություն կա` նկատողություն ստանալու (կդիպչեն ոչ մաքուր իրերի, կշփվեն վարակակիր մարդկանց հետ և այլն): Արդյունքում ստեղծվում է կաղապարված մտածողություն, ինչն, իր հերթին, առաջացնում է ֆիզիկական, հոգեբանական ընկճում, երբեմն էլ`հյուծվածություն:

Բազմաթիվ գիտափորձեր կան այն մասին, թե ինչպես է երեխաների ուշադրությունն անկում ապրել, և ինչպես է ընկել ընկալման և ըմբռնման արդյունավետությունը՝ թթվածնով ոչ հագեցված լսարաններում կամ դասարաններում: Դիմակով փակելով մեր շնչառական օրգանները, մենք ստանում ենք շնչելու օդ, բայց ոչ բավարար քանակով, ինչը անհրաժեշտ է մեր ուղեղի ակտիվ կենսագործունեության համար:
Մյուս կողմից մենք դիմակի տակ, կարծես, վերաշնչում ենք մեր արտաշնչման արգասիքները: Շատ հաճախ երեխաները, որոնց փորձում ենք տրամադրել, որ դիմակ կրեն, անմիջական զրույցի ընթացքում ասում են, որ իրենց դիմակներից առնում են ուտելիքի, իրենց շնչառութան և թքարտազատության հոտը:
Այսպիսով` առաջին շեղող հանգամանքը թթվածնի ոչ բավարար հոսքն է և արտաշնչած օդի նորից ներշնչումը: Մյուս կողմից` մեր ձեռքերը, շարժողական համակարգը և մտքի բլոկը շեղվում են դեպի դիմակը հանել-դնելու վրա: Այդ պարագայում երեխաներին որոշակի վերապատրաստումների ճանապարհով սովորեցում են ինչպես հանել և հագնել դիմակը՝ հնարավորինս քիչ հպվելով դիմակին: Սակայն երբեմն երեխաները համոզված չեն լինում, թե ինչպես դա արեցին՝ ճիշտ թե սխալ: Այս բոլոր գործողությունները ուսումնական պրոցեսին զուգահեռ, բնական է, որ որոշակի շեղում են ենթադրում: Այստեղ նաև ուշադրության բաշխման խնդիր ունենք, որը տարբեր երեխաների դեպքում անհատական է:

Հաջորդ խնդիրը, դա տվյալ դասը տանը ծնողի կողմից նորից չծածկած բերանով արտաբերելն է: Սա հատկապես վերաբերում է տարրական դասարանների աշակերտներին, մասնավորապես` առաջին դասարանցիներին, ովքեր հնչյունները, պատմողական խոսքը և ուսումնառության շատ նյութեր ընկալում են՝ նայելով դիմացինի արտաբերող բերանին: Երեխաները հնչյունահնչութային կազմությունը շատ դեպքերում ընկալում են խոսողի ամբողջ դեմքին և դիմածնոտային շարժին նայելով: Իսկ երգեցողության և լոգոպետական աշխատանքներում, կարելի է ասել, անհնար է առանց բաց դեմքի աշխատել և երեխաներից պահանջել տրված յուրացնել:

Գոյություն ունի զգայական ինդուկցիա հասկացությունը և զգայարանների ամբողջական բլոկով գործելու միտումը, որի դեպքում մեկ զգայարանի սահմանափակումը որոշակի ճառագայթմամբ ազդում է մյուսների գործունեության վրա: Պատահական չէ, որ այս մասին ընթերցելով, ինչ-որ մեկը մտաբերի, որ ինքը լավ չի լսում, երբ իր բերանն ու քիթը փակ են: Նույնիսկ ընկալման տեսադաշտին է որոշակի դեպքերում քիթ-բերան հատվածի փակ լինելը խանգարում: Ըստ այդ` ոչ թե մեր աչքերն են փակվում և տեսողությունն է սահմանափակվում, այլ տեսադաշտի ամբողջական ընկալման մտապատկերները մեր ուղեղում` բոլոր զգայարանների համակցված զգայությունների լուսանցքով քիչ-քիչ նեղանում: Այսինքն` մենք կարող ենք ունենալ տարածքի որոշակի աղճատված կամ սահմանափակ մտապատկեր:

Նշված խնդիրները ավելի են բարդանում, երբ երեխաները շրջապատում պարբերաբար լսում են դժգոհություններ` կազմակերպվող միջոցառումների նկատմամբ: Օրինակ` ծնողները, ուսուցիչները առաջադրված պահանջի հետ մեկտեղ բարձրաձայնում են նաև սեփական դժգոհությունները: Այստեղ պետք է ունենանք զգուշավորություն և փորձենք երեխային օգնել աջակցող տոնով, օրինակների, անգամ, կատակների տոնով: Բայց թե՛ պահանջելու, թե՛ դժգոհելու դեպքում մենք ոչ միայն կորցնում ենք մեր խոսքի արժեքը, այլև սերմանում երեխայի մոտ հետագայում էլ մեր խոսքի, տված խոստումների հանդեպ կասկածներ: Պետք է շատ զգույշ լինենք, որ հետագայում նմանատիպ իրավիճակներին նմանվող իրադարձությունները չունենան նույն կասկածամտությունը, և մեր խոսքի հանդեպ վստահությունը փոքրիկների կողմից չկորի:

Կարևոր խնդիրներից է նաև սոցիալական հեռավորության հարցը, երբ փոքրիկն, առանց այդ էլ, վերջին շրջանում ունենալով հեռավար դասեր և կարոտած լինելով իրական շփմանը, գնում է դպրոց, ու հանկարծ իրեն կտրուկ ասվում է, որ չի կարող բռնել ընկերոջդ ձեռքը, մոտ կանգնել նրան, շշնջալ նրա ականջին: Սրանք շփման այն միտումներն են, որոնք տարիներ շարունակ մենք խրախուսել ենք, մինչդեռ երեխաներն այս ընթացքում եղել են հարաբերականորեն մեկուսացած վիճակում:

Երկրորդ խումբ խնդիրները մեծահասակների դիրքորոշում վերնագրի տակ ենք պատկերացնում: Ուսուցիչները հաճախ նխատողություն անողի և ինչ-որ տեղ լարվածություն հաղորդողի հոգեվիճակ են զգում և արտահայտվում այդ մասին, որ իրենց բուն գործը թողած, ուշադիր երեխաների գործողություններին են հետևում: Ուսուցչի՝ անընդհատ բողոքող կեցվածքը որոշակիորեն փոխում է երեխայի տրամադրվածությունը տվյալ մանկավարժի հանդեպ: Անգամ թիմային փոխհարաբերության մեջ է լինում կոլեգիալ որոշակի լարվածություն, երբ մի ուսուցիչը ծայրահեղ խիստ է պահում կանոնները, մյուսը չի ընդունում պահանջված միջոցառումները, և դա էլ, հերթին բերում է լարվածության, որ հիմա էլ ինքը կարող է նկատողություն ստանալ գործընկերոջ կողմից:
Ինչո՞վ է կարևորվում այս ամենի մեջ հոգեբանական աշխատանքը: Այն հենց ուղղված է հետագայում այս միտումները այլ վարքի նորմերի և կյանքի այլ իրադարձությունների մեջ չտեղափոխելուն: Այս պարագայում շատ կարևոր են զրույցները` ծնողների, ուսուցիչների, բուժաշխատողների կողմից, որ սա ժամանակավոր իրավիճակ է: Երեխաներին պետք է հրահանգվի, որ մի կողմից անում եք ձեր համար, մյուս կողմից՝ շրջապատի: Երկու կողմն էլ պետք է հարգել, ինչը բերում է սեփական ես-ի և շրջապատի պաշտպանվածության ու գնահատման մասին դաստիարակությանը:

Փոքրիկներին շատ են օգնում խաղերը, որոնք միտում ունեն, օրինակ, որոշակի հեռավորություն պահելու: Պետք է հումորով և հետաքրքիր մեխանիզմներով արձագանքել այն ամենին, ինչը մեզնից պահանջում են:
Երեխաների մի խումբ էլ կա, որ շատ կազմակերպված անում են այդ ամենը՝ չսպասելով մեծահասակների հորդորին:
Դասերից դուրս մնացյալ հատվածը հնարավորինս պետք է անցկացնել բնության դրսում, ազատ տարածքներում, որտեղ հնարավոր կլինի հանել դիմակները:

Երրորդ խումբ հարցերը, որոնք վերաբերում են կրթության առանձնահատուկ պայմաններ ունեցող, դիմակ կրելու պատճառով ալերգիկ, մաշկային խնդիրներ ունեցող, շնչառական ապարատից կախված ֆիզիոլոգիական և ֆիզիկական որոշակի հակացուցումներ ունեցող երեխաներին, նրանց դեպքում միանշանակ պետք է լինի բացառիկ մոտեցում: Հանդիպած տրավմատիկ դեպքերից մեկն, օրինակ, վերաբերում էր դեռահաս մի աղջկա, ում մաշկի վրա դիմակից առաջացել է գրգռվածություն կարմրածություն, այտուցներ, չի խրախուսվել գնալ առանց դիմակի, քանի որ դա դպրոցի ընդհանուր պահանջն էր, փոխարենն առաջարկվել է դիմավահան կրել: Երեխան մեծ հուզվածությամբ և տագնապով է արձագանքել լուծման նման տարբերակին, ամաչել է, որ կլինի տարբերվող: Ամբողջ գիշերն ունեցել է խուճապային հակազդումներ, մեղադրել, վիճել է ծնողների հետ, ապա ասել, որ ընդհանրապես չի ուզում դպրոց գնալ: Մի կողմից գումարվել է դեռահասի ճգնաժամային իրավիճակը, մյուս կողմից` մաշկի արդեն իսկ վնասվածքները, որոնք բերել են հոգեբանական որոշակի բարդույթների: Երեխան մտածել է, որ ինքը լինելու է ուշադրության կենտրոնում ոչ լավ իմաստով: Այստեղ հարց է առաջանում. երեխան էր խոցելի, սա եղավ առի՞թ, թե՞ առիթը ստեղծեց երեխայի մոտ այդ հոգեվիճակը, քանի որ ծնողների պատմելով նախկինում նմանատիպ խնդիրների չեն բախվել:

Առայժմ բախվում ենք և բախվելու ենք տարբեր հոգեբանական խնդիրների, մինչև հանգուցալուծվի բոլորիս բաժին հասած այս էտապը:

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Որդին գտել է կորոնավիրուսից մահացած մոր դին, որն անհետացել էր դիահերձարանից. նրան հուղարկավորել էին այլ կնոջ փոխարեն. հարսը մանրամասնում է ՊԲ-ն գերի է վերցրել հայախոս ադրբեջանցու (Տեսանյութ) Ավստրալիայում Հայ բիզնեսի զարգացման ասոցիացիան Արցախի համար հանգանակել է 447 հազար դոլար Փոխնախարարը վիրուսի կանխարգելման հարցում կոչ է անում ցուցաբերել միասնականություն Ադրբեջանական տեսանյութի 8 հայ գերիների մասով Հայաստանը դիմել է ՄԻԵԴ Ադրբեջանի նախագահի հայտարարությունը զարմանք է առաջացնում. ՀՀ վարչապետի խոսնակ Մեր հերոսները. ովքե՞ր են նրանք. լուսանկարներ (թարմացվող) Մի խումբ զինծառայողներ կպարգևատրվեն. հերոսական պատմությունները շարունակվում են Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն այսօր հանդես կգա ուղերձով Թուրքիան շարունակելու է աշխարհին նորանոր նման «անակնկալներ» մատուցել․ Ռուբեն Մելքոնյան Արտակ Բեգլարյանը այցելել է Ստեփանակերտի և Շուշիի մի շարք ապաստարաններ Հայ-Ռուսական համալսարանի անմահացած հերոսները Արցախյան պատերազմ, օր 29-րդ. ԹԱՐՄԱՑՎՈՂ ՊԲ-ն հրապարակել է նահատակված 11 զինծառայողի անուն ՌԴ-ում մեկ օրում արձանագրվել է կորոնավիրուսի 16710 նոր դեպք Ֆրանսիացի պատգամավորներն այցելել են Ծիծեռնակաբերդի հուշահամալիր Ձեռք են բերվել տվյալներ՝ պատերազմին թուրքական զինված ուժերի մասնակցության մասին. դատախազություն Այսօրվա կռիվը վաղվան թողնելու իրավունք չունենք. Կարեն Հովհաննիսյան Վրաստանում հայտնաբերվել է կորոնավիրուսի 1928 նոր դեպք Ակնկալում եմ, որ նման այցեր կկատարեն նաև ՌԴ և ԱՄՆ խորհրդարանականները. Էդմոն Մարուքյան Պատերազմը պետք է դադարեցվի, հրադադար պետք է հաստատվի, և այնուհետև մենք կշարժվենք առաջ․ սա է հենց այն ուղերձը, որը մենք կիսում ենք և աջակցում․ Զ․ Մնացականյանը՝ CNN-ին ՌԴ Պետդումայի պատգամավոր Շերինը կոչ է արել Լեռնային Ղարաբաղում հարվածել Թուրքիայի «քթին» Բարերար Ջորջ Բաղումյանը 1 միլիոն դոլար է նվիրաբերել «Իմ քայլը» հիմնադրամին Նայեք քարտեզին, գրեթե մեկ ամիս տևած պատերազմի ժամանակ ինչ անհաջող «ձեռքբերում» ունի թշնամին Ալիևը նշել է Ղարաբաղում հրադադարի ռեժիմի հաստատման պայմանը Ուշ ընթրիք զորամասում. Արարատի մարզպետը լուսանկար է հրապարակել Հայրենիքի պաշտպանությունն այս պահին ամենաառաջնային խնդիրն է, իսկ փառավոր հաղթանակը շատ մոտ է. Լոռու մարզպետ Օրվա կադր. Երեւանի սուպերմարկետներից մեկում Սոթք-Քարվաճառ ավտոճանապարհը անվտանգության նկատառումներով շարունակում է փակ մնալ Ադրբեջանական հերթական ողորմելի կեղծիքը. «Զինուժ մեդիայի» ռեպորտաժը Մեկ օրում հաստատվել է կորոնավիրուսային հիվանդության 2314 նոր դեպք. ունենք 23 մահվան դեպք Ինչպես է վիճակը սահմանին․ ՊՆ-ի սպասված հաղորդագրությունը COVID-ի նոր դեպքերի թիվը աշխարհում ռեկորդային է՝ հայտարարել է ԱՀԿ-ն Ներկայում տեղային նշանակության մարտեր են ընթանում ճակատային գծի բոլոր ուղղություններում. ՊԲ Վաղ առավոտյան թարմ ապրանք. Հովհաննիսյանը լուսանկար է հրապարակել ադրբեջանական պետհամարանիշներով մեքենայից «Կա´մ Ռուսաստանը, կա´մ Թուրքիան» բանաձևը առաջ քաշողները Հայաստանը դարերով ցեխի մեջ ներքաշածներն են. Հայկ Մարտիրոսյան Գիշերը հրետանի է կիրառվել Մարտունու Կարմիր Շուկա, Թաղավարդ, Գիշի, Սպիտակաշեն համայնքների ու Ասկերանի շրջանի Ավետարանոց գյուղի ուղղությամբ Հարավային ուղղությամբ հակառակորդն անցել է պաշտպանության. Հասրաթյան Պետական կառավարման ոլորտներում անխափան գործունեությունը կարևորագույն նախապայման է մեր վերջնական հաղթանակն ամրագրելու համար. Պետրոսյան Ապրիր առողջ. կոկորդի ցավ. ինչպես պարզել՝ արդյոք թարախակալվե՞լ է կոկորդը և ինչպես թեթևացնել ցավը Կատալոնիայի հայ համայնքը մի քանի ժամ փակ է պահել ավտոմայրուղիներից մեկը՝ պահանջելով ճանաչել Արցախի անկախությունը Բաքվում ԱՄՆ դեսպանատունն իր քաղաքացիներին զգուշացրել է առևանգման և ահաբեկչության վտանգի մասին Հումանիտար օգնություն Կիպրոսի հայկական համայնքից Պետդումայի պատգամավորը կոչ է արել «Հասցնել Թուրքիայի քթին» Լեռնային Ղարաբաղում, քանի դեռ ուշ չէ Քննադատությունների պատճառով Voices of Artsakh-ի տեսահոլովակը հեռացվել է Ռազմաճակատում մահացել է ԵՊՀ ռադիոֆիզիկայի ֆակուլտետի դասախոս Գագիկ Ավետիսյանը «Այդ ո՞ր օրվանից է Ղարաբաղը Ադրբեջանի տարածք. այնտեղ միշտ եղել են հայեր, հայեր և դարձյալ հայեր». Սոլովյովի պատասխանը՝ ադրբեջանցիներին Ռուս լրագրողները ներկայացրել են «Անկոտրում Արցախ» վավերագրական ֆիլմը Արցախյան պատերազմ, օր 28-րդ. ԹԱՐՄԱՑՎՈՂ Գագիկ Ծառուկյանը, ազատ արձակվելուց հետո, այցելել է Սուրբ Հովհաննես մատուռ
Որդին գտել է կորոնավիրուսից մահացած մոր դին, որն անհետացել էր դիահերձարանից. նրան հուղարկավորել էին այլ կնոջ փոխարեն. հարսը մանրամասնում է ՊԲ-ն գերի է վերցրել հայախոս ադրբեջանցու (Տեսանյութ) Ավստրալիայում Հայ բիզնեսի զարգացման ասոցիացիան Արցախի համար հանգանակել է 447 հազար դոլար Փոխնախարարը վիրուսի կանխարգելման հարցում կոչ է անում ցուցաբերել միասնականություն Ադրբեջանական տեսանյութի 8 հայ գերիների մասով Հայաստանը դիմել է ՄԻԵԴ Ադրբեջանի նախագահի հայտարարությունը զարմանք է առաջացնում. ՀՀ վարչապետի խոսնակ Մեր հերոսները. ովքե՞ր են նրանք. լուսանկարներ (թարմացվող) Մի խումբ զինծառայողներ կպարգևատրվեն. հերոսական պատմությունները շարունակվում են Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն այսօր հանդես կգա ուղերձով Թուրքիան շարունակելու է աշխարհին նորանոր նման «անակնկալներ» մատուցել․ Ռուբեն Մելքոնյան Արտակ Բեգլարյանը այցելել է Ստեփանակերտի և Շուշիի մի շարք ապաստարաններ Հայ-Ռուսական համալսարանի անմահացած հերոսները Արցախյան պատերազմ, օր 29-րդ. ԹԱՐՄԱՑՎՈՂ ՊԲ-ն հրապարակել է նահատակված 11 զինծառայողի անուն ՌԴ-ում մեկ օրում արձանագրվել է կորոնավիրուսի 16710 նոր դեպք Ֆրանսիացի պատգամավորներն այցելել են Ծիծեռնակաբերդի հուշահամալիր Ձեռք են բերվել տվյալներ՝ պատերազմին թուրքական զինված ուժերի մասնակցության մասին. դատախազություն Այսօրվա կռիվը վաղվան թողնելու իրավունք չունենք. Կարեն Հովհաննիսյան Վրաստանում հայտնաբերվել է կորոնավիրուսի 1928 նոր դեպք Ակնկալում եմ, որ նման այցեր կկատարեն նաև ՌԴ և ԱՄՆ խորհրդարանականները. Էդմոն Մարուքյան Պատերազմը պետք է դադարեցվի, հրադադար պետք է հաստատվի, և այնուհետև մենք կշարժվենք առաջ․ սա է հենց այն ուղերձը, որը մենք կիսում ենք և աջակցում․ Զ․ Մնացականյանը՝ CNN-ին ՌԴ Պետդումայի պատգամավոր Շերինը կոչ է արել Լեռնային Ղարաբաղում հարվածել Թուրքիայի «քթին» Բարերար Ջորջ Բաղումյանը 1 միլիոն դոլար է նվիրաբերել «Իմ քայլը» հիմնադրամին Նայեք քարտեզին, գրեթե մեկ ամիս տևած պատերազմի ժամանակ ինչ անհաջող «ձեռքբերում» ունի թշնամին Ալիևը նշել է Ղարաբաղում հրադադարի ռեժիմի հաստատման պայմանը Ուշ ընթրիք զորամասում. Արարատի մարզպետը լուսանկար է հրապարակել Հայրենիքի պաշտպանությունն այս պահին ամենաառաջնային խնդիրն է, իսկ փառավոր հաղթանակը շատ մոտ է. Լոռու մարզպետ Օրվա կադր. Երեւանի սուպերմարկետներից մեկում Սոթք-Քարվաճառ ավտոճանապարհը անվտանգության նկատառումներով շարունակում է փակ մնալ Ադրբեջանական հերթական ողորմելի կեղծիքը. «Զինուժ մեդիայի» ռեպորտաժը Մեկ օրում հաստատվել է կորոնավիրուսային հիվանդության 2314 նոր դեպք. ունենք 23 մահվան դեպք Ինչպես է վիճակը սահմանին․ ՊՆ-ի սպասված հաղորդագրությունը COVID-ի նոր դեպքերի թիվը աշխարհում ռեկորդային է՝ հայտարարել է ԱՀԿ-ն Ներկայում տեղային նշանակության մարտեր են ընթանում ճակատային գծի բոլոր ուղղություններում. ՊԲ Վաղ առավոտյան թարմ ապրանք. Հովհաննիսյանը լուսանկար է հրապարակել ադրբեջանական պետհամարանիշներով մեքենայից «Կա´մ Ռուսաստանը, կա´մ Թուրքիան» բանաձևը առաջ քաշողները Հայաստանը դարերով ցեխի մեջ ներքաշածներն են. Հայկ Մարտիրոսյան Գիշերը հրետանի է կիրառվել Մարտունու Կարմիր Շուկա, Թաղավարդ, Գիշի, Սպիտակաշեն համայնքների ու Ասկերանի շրջանի Ավետարանոց գյուղի ուղղությամբ Հարավային ուղղությամբ հակառակորդն անցել է պաշտպանության. Հասրաթյան Պետական կառավարման ոլորտներում անխափան գործունեությունը կարևորագույն նախապայման է մեր վերջնական հաղթանակն ամրագրելու համար. Պետրոսյան Ապրիր առողջ. կոկորդի ցավ. ինչպես պարզել՝ արդյոք թարախակալվե՞լ է կոկորդը և ինչպես թեթևացնել ցավը Կատալոնիայի հայ համայնքը մի քանի ժամ փակ է պահել ավտոմայրուղիներից մեկը՝ պահանջելով ճանաչել Արցախի անկախությունը Բաքվում ԱՄՆ դեսպանատունն իր քաղաքացիներին զգուշացրել է առևանգման և ահաբեկչության վտանգի մասին Հումանիտար օգնություն Կիպրոսի հայկական համայնքից Պետդումայի պատգամավորը կոչ է արել «Հասցնել Թուրքիայի քթին» Լեռնային Ղարաբաղում, քանի դեռ ուշ չէ Քննադատությունների պատճառով Voices of Artsakh-ի տեսահոլովակը հեռացվել է Ռազմաճակատում մահացել է ԵՊՀ ռադիոֆիզիկայի ֆակուլտետի դասախոս Գագիկ Ավետիսյանը «Այդ ո՞ր օրվանից է Ղարաբաղը Ադրբեջանի տարածք. այնտեղ միշտ եղել են հայեր, հայեր և դարձյալ հայեր». Սոլովյովի պատասխանը՝ ադրբեջանցիներին Ռուս լրագրողները ներկայացրել են «Անկոտրում Արցախ» վավերագրական ֆիլմը Արցախյան պատերազմ, օր 28-րդ. ԹԱՐՄԱՑՎՈՂ Գագիկ Ծառուկյանը, ազատ արձակվելուց հետո, այցելել է Սուրբ Հովհաննես մատուռ
Ձեր Գովազդը այստեղ ԻՄԱՆԱԼ ԱՎԵԼԻՆ