Ուրագան՝ համազարկային կրակի ռեակտիվ համակարգ. Ինչ զինատեսակներ է կիրառում Ադրբեջանը (լուսանկարներ) Պատերազմում վիրավորված լրատվամիջոցների ներկայացուցիչները (լուսանկարներ). թարմացվող Պատերազմական պայմաններում արդեն զոհվել է 12 խաղաղ բնակիչ. թարմացվող Արցախյան պատերազմ, օր 5-րդ. ԹԱՐՄԱՑՎՈՂ Գնահատենք լրագրողներին. կրակի տակ նրանք աշխատում են՝ հանուն հանրության եւ հայրենիքի Եթե շարունակվի Թուրքիայի նմանատիպ քաղաքականությունը, մենք կտեսնենք Իրանի ակտիվացումն այս խնդրի հետ կապված. Գոհար Իսկանդարյան Ինչ պատժի է արժանանում պետական դավաճանն՝ ըստ օրենքի Պետք է ճանաչել Արցախի անկախությունը, ապա դաշնային պայմանագիր կնքել. Լևոն Շիրինյան 2 ինքնաթիռ, 2 ուղղաթիռ, 6 ԱԹՍ մի կեսօրում. Հովհաննիսյան Ինչ չի կարելի անել պատերազմի ժամանակ. կարեւոր հորդորներ լրատվամիջոցներին եւ քաղաքացիներին
Երևան, 01.Հոկտեմբերի.2020,
00
:
00
Գլխավորը Կորոնավիրուսի մասին Իրավիճակը սահմանին

Իրականությանը չեն համապատասխանում «Հայոց Եկեղեցու պատմությունն» առարկայի նյութն ամբողջութեամբ այլ առարկաների մեջ ներմուծած լինելու ԿԳՄՍՆ պնդումներն ու վստահեցումները

Օգոստոսի 5-ին տեղի ունեցավ մամլո ասուլիս, որի ընթացքում Հայաստանի Հանրապետության և Հայաստանյայց Առաքելական Սուրբ Եկեղեցու հարաբերություններին առնչվող հարցերով աշխատանքային խմբի Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնի Կրթական հարցերով ենթախմբի ատենապետ Տ․ Միքայել արքեպիսկոպոս Աջապահյանը և Մայր Աթոռի Քրիստոնեական դաստիարակության կենտրոնի տնօրեն Տ․ Զաքարիա ծայրագույն վարդապետ Բաղումյանը ներկայացրեցին Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնի Կրթական հարցերով ենթախմբի դիրքորոշումը հանրակրթության պետական առարկայական չափորոշիչների նախագծի և «Հայոց Եկեղեցու պատմություն» առարկայի վերաբերյալ։
Ստորև ներկայացվում են երկու փաստաթղթերը։

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆՅԱՅՑ ԱՌԱՔԵԼԱԿԱՆ ՍՈՒՐԲ ԵԿԵՂԵՑՈՒ ՀԱՐԱԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՆ ԱՌՆՉՎՈՂ ՀԱՐՑԵՐՈՎ ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ԽՄԲԻ ՄԱՅՐ ԱԹՈՌ ՍՈՒՐԲ ԷՋՄԻԱԾՆԻ ԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՐՑԵՐՈՎ ԵՆԹԱԽՄԲԻ ԴԻՐՔՈՐՈՇՈՒՄԸ ՀԱՆՐԱԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՌԱՐԿԱՅԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԻ ՆԱԽԱԳԾԵՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ

Հայաստանի Հանրապետության և Հայաստանյայց Առաքելական Սուրբ Եկեղեցու հարաբերություններին առնչվող հարցերով աշխատանքային խմբի Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնի Կրթական հարցերով ենթախումբը (այսուհետ` Ենթախումբ) սույն թվականի հուլիսի 10-ին ԿԳՄՍ նախարարությանը փոխանցեց Հանրակրթության պետական չափորոշիչի նախագծի վերաբերյալ իր դիրքորոշումը: Սույն դիրքորոշման շրջանակներում Ենթախումբն իր մտահոգություններն արտահայտեց ընթացող գործընթացի առնչությամբ, արձանագրեց, որ, հակառակ ձեռք բերված պայմանավորվածությունների, հրավիրված չի եղել չափորոշիչների մշակման աշխատանքներին, և նույն ժամանակ հորդորեց` հիմնովին վերատեսության ենթարկել նախագիծը:
Ըստ էության՝ անտեսելով ինչպես Ենթախմբի, այնպես և հանրության տարբեր, այդ թվում և մասնագիտական շրջանակների կողմից այդ փաստաթղթի վերաբերյալ արտահայտված մտահոգությունները` կրթության պետական լիազոր մարմինը, առկա էական տարաձայնությունները չփարատած, անհասկանալի շտապողականությամբ այս անգամ հրապարակել է հանրակրթության պետական առարկայական չափորոշիչների նախագծերը:
Ենթախումբը, շարունակելով չափորոշիչների շուրջ քննարկումներն ու խորհրդակցությունները կրթության և գիտության հեղինակավոր մասնագետների ու փորձագետների հետ, գործընթացի վերաբերյալ արձանագրում է`
1. Հանրակրթության պետական չափորոշիչի խնդրահարույց նախագծի հիման վրա մշակված հանրակրթության պետական առարկայական չափորոշիչները չեն կարող նպաստել Հայաստանի Հանրապետության դպրոցներում ազգային ուսուցման և դաստիարակության ապահովմանը:
Առարկայական չափորոշիչներում նվազեցված են հայագիտական առարկաների դասաժամերը, թույլ են տրված բովանդակային աղճատումներ, սխալներ և պատմական-ժամանակագրական վրիպումներ, որոնց վերաբերյալ արդեն իսկ բերվել են բազմաթիվ վկայակոչումներ: Չնայած բազմաթիվ հավաստիացումների ու պնդումների` տարրալուծման ճանապարհով կրթական ծրագրից զեղչվել է նաև «Հայոց Եկեղեցու պատմություն» առարկայի ծրագրի գերակշիռ հատվածը:
2. Հայաստանի Հանրապետության կրթության ոլորտում որդեգրվող պետական քաղաքականության շրջանակներում հայագիտական առարկաների նկատմամբ ոչ առաջնային կարևորության ընդգծումը չի կարող բացասական ներգործություն չունենալ նաև սփյուռքահայության կյանքում: Հայրենիքում գործարկվող ազգային կրթության գաղափարաբանությամբ են սնվում և կենսագործվում Սփյուռքում իրականացվող հայապահպանական նախաձեռնություններն ու ծրագրերը:

3. Մասնագիտական նեղ շրջանակների մասնակցությամբ, առանց գործունեության թափանցիկության ապահովման, չափորոշիչների մշակման գործընթացը հանրության լայն շրջանակներում արդարացի մտահոգությունների տեղիք է տալիս, ինչը չի կարող անարձագանք մնալ՝ ելնելով կրթական բարեփոխումների արդյունավետությունից։
Ելակետ ունենալով վերը նշված արձանագրումները և հաշվի առնելով գործընթացի վերաբերյալ արտահայտված մտահոգությունները՝ կրթության պետական լիազոր մարմնին հորդորում ենք կասեցնել հրապարակված առարկայական չափորոշիչների նախագծերի քննարկումները և ձեռնամուխ լինել Հանրակրթության պետական չափորոշիչների արմատական վերափոխման աշխատանքներին` հանրության առավել լայն` առաջին հերթին մասնագիտական ընդարձակ շրջանակների ներգրավմամբ:

ՄԱՅՐ ԱԹՈՌ ՍՈՒՐԲ ԷՋՄԻԱԾՆԻ
ԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՐՑԵՐՈՎ ԵՆԹԱԽՈՒՄԲ


ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆՅԱՆՑ ԱՌԱՔԵԼԱԿԱՆ ՍՈՒՐԲ ԵԿԵՂԵՑՈՒ ՀԱՐԱԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՆ ԱՌՆՉՎՈՂ ՀԱՐՑԵՐՈՎ ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ԽՄԲԻ ՄԱՅՐ ԱԹՈՌ ՍՈՒՐԲ ԷՋՄԻԱԾՆԻ ԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՐՑԵՐՈՎ ԵՆԹԱԽՄԲԻ ԴԻՐՔՈՐՈՇՈՒՄԸ
«ՀԱՅՈՑ ԵԿԵՂԵՑՈՒ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ» ԱՌԱՐԿԱՅԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ

Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնի կրթական հարցերով ենթախումբը հանգամանորեն ուսումնասիրել է առարկայական չափորոշիչների նախագծերը, հրապարակային ելույթներում դրանց մասին պետական կրթական լիազոր մարմնի կողմից տրված բացատրությունները:
Սույնով արձանագրում ենք, որ իրականությանը չեն համապատասխանում «Հայոց Եկեղեցու պատմություն» առարկայի նյութն ամբողջությամբ այլ առարկաների մեջ ներմուծված լինելու ԿԳՄՍ նախարարության պնդումներն ու վստահեցումները։
Անընդունելի է «Հայոց Եկեղեցու պատմություն» առարկայի՝ որպես առանձին բաղադրիչի դուրս բերումը հանրակրթական դպրոցից: Վերջինիս հետևանքով խախտվում է «Հայոց Եկեղեցու պատմություն» առարկան դպրոցում որպես առանձին բաղադրիչ դասավանդելու վերաբերյալ ՀՀ օրենսդրությունը, անտեսվում են Հայաստանում ճնշող մեծամասնություն կազմող Հայոց Եկեղեցու հավատացյալների իրավունքները, մատաղ սերունդը զրկվում է համակարգված և նպատակային ձևով 2000-ամյա իր Ազգային Եկեղեցու պատմությանը, տոներին, ծեսերին, հոգևոր-բարեպաշտական սովորություններին հաղորդ դառնալու և քրիստոնեական արժեհամակարգով կրթվելու և դաստիարակվելու հնարավորությունից։
Հանրակրթության պետական առարկայական նոր չափորոշիչներում ընդգրկված է «Հայոց Եկեղեցու պատմություն» առարկայի ներկա ծավալի առավելագույն 30%-ը․ տարրալուծման հետևանքով չափորոշիչներից դուրս է մնացել 5-րդ, 10-րդ և 11-րդ դասարանների դասագրքերի ամբողջ նյութը: 7-9 դասարանների թեմաները միացվել են «Հայոց պատմություն» առարկային՝ ընդհանրական խորագրերով և երբեմն տարակարծության տեղիք տվող ձևակերպումներով։ 6-րդ դասարանի դասագրքի ամբողջ ծավալից միայն մի քանի տոներ են ներմուծվել «Ես և իմ հայրենիքը» առարկայի 5-րդ դասարանի չափորոշիչում՝ այն էլ ոչ ամբողջությամբ, խիստ սահմանափակ ժամաքանակով և սխալ անվանումներով։ Նոր չափորոշիչներից, ի շարս մի քանի կարևոր տոների, դուրս են մնացել նաև դարերի ընթացքում մեր ազգային ինքնության, ոգու ու նկարագրի հետ սերտորեն աղերսված, պետական տոնակարգի մաս կազմող Սուրբ Էջմիածնի, Սրբոց Թարգմանչաց և Սրբոց Վարդանանց տոները։
Արձանագրելով «Հայոց Եկեղեցու պատմություն» առարկայի 15-ամյա դասավանդության ընթացքում դրական փորձառությունը և աշակերտների հոգեկերտվածքի վրա բարերար ներգործությունը՝ ընդսմին ենթախումբը միանգամայն ողջամիտ ու բնական է համարում յուրաքանչյուր նախաձեռնություն՝ ուղղված ինչպես «Հայոց Եկեղեցու պատմություն», այնպես և այլ առարկաների բովանդակային բարեփոխմանը:
Այսու, ենթախմբի սպասումն է կրթության պետական լիազոր մարմնից՝ հարգել նախորդիվ կատարված հավաստիացումներն առարկայի՝ որպես առանձին բաղադրիչի դասավանդման առնչությամբ, հաշվի առնել այս ուղղությամբ մասնագիտական տարբեր շրջանակների կողմից արտահայտած դիրքորոշումները և վերանայել «Հայոց Եկեղեցու պատմություն» առարկայի նյութը տարբեր առարկաներում տարրալուծելու մոտեցումը։

ՄԱՅՐ ԱԹՈՌ ՍՈՒՐԲ ԷՋՄԻԱԾՆԻ
ԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՐՑԵՐՈՎ ԵՆԹԱԽՈՒՄԲ

ԱՒԱՆԴԱԿԱՆ ՈՒՂՂԱԳՐՈՒԹԵԱՄԲ

Հրապարակուեց Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնի դիրքորոշումը
հանրակրթութեան պետական առարկայական չափորոշիչների նախագծի եւ «Հայոց Եկեղեցու պատմութիւն» առարկայի վերաբերեալ

Օգոստոսի 5-ին տեղի ունեցաւ մամլոյ ասուլիս, որի ընթացքում Հայաստանի Հանրապետութեան եւ Հայաստանեայց Առաքելական Սուրբ Եկեղեցու յարաբերութիւններին առնչուող հարցերով աշխատանքային խմբի Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնի Կրթական հարցերով ենթախմբի ատենապետ Տ․ Միքայէլ արքեպիսկոպոս Աջապահեանը եւ Մայր Աթոռի Քրիստոնէական դաստիարակութեան կենտրոնի տնօրէն Տ․ Զաքարիա ծայրագոյն վարդապետ Բաղումեանը ներկայացրեցին Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնի Կրթական հարցերով ենթախմբի դիրքորոշումը հանրակրթութեան պետական առարկայական չափորոշիչների նախագծի եւ «Հայոց Եկեղեցու պատմութիւն» առարկայի վերաբերեալ։
Ստորեւ ներկայացւում են երկու փաստաթղթերը։

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹԵԱՆ ԵՒ ՀԱՅԱՍՏԱՆԵԱՅՑ ԱՌԱՔԵԼԱԿԱՆ ՍՈՒՐԲ ԵԿԵՂԵՑՈՒ ՅԱՐԱԲԵՐՈՒԹԻՒՆՆԵՐԻՆ ԱՌՆՉՈՒՈՂ ՀԱՐՑԵՐՈՎ ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ԽՄԲԻ ՄԱՅՐ ԱԹՈՌ ՍՈՒՐԲ ԷՋՄԻԱԾՆԻ ԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՐՑԵՐՈՎ ԵՆԹԱԽՄԲԻ ԴԻՐՔՈՐՈՇՈՒՄԸ ՀԱՆՐԱԿՐԹՈՒԹԵԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՌԱՐԿԱՅԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԻ ՆԱԽԱԳԾԵՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐԵԱԼ

Հայաստանի Հանրապետութեան եւ Հայաստանեայց Առաքելական Սուրբ Եկեղեցու յարաբերութիւններին առնչուող հարցերով աշխատանքային խմբի Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնի Կրթական հարցերով ենթախումբը (այսուհետ` Ենթախումբ) սոյն թուականի յուլիսի 10-ին ԿԳՄՍ նախարարութեանը փոխանցեց Հանրակրթութեան պետական չափորոշիչի նախագծի վերաբերեալ իր դիրքորոշումը: Սոյն դիրքորոշման շրջանակներում Ենթախումբն իր մտահոգութիւններն արտայայտեց ընթացող գործընթացի առնչութեամբ, արձանագրեց, որ, հակառակ ձեռք բերուած պայմանաւորուածութիւնների, հրաւիրուած չի եղել չափորոշիչների մշակման աշխատանքներին, եւ նոյն ժամանակ յորդորեց` հիմնովին վերատեսութեան ենթարկել նախագիծը:
Ըստ էութեան՝ անտեսելով ինչպէս Ենթախմբի, այնպէս եւ հանրութեան տարբեր, այդ թւում եւ մասնագիտական շրջանակների կողմից այդ փաստաթղթի վերաբերեալ արտայայտուած մտահոգութիւնները` կրթութեան պետական լիազօր մարմինը, առկայ էական տարաձայնութիւնները չփարատած, անհասկանալի շտապողականութեամբ այս անգամ հրապարակել է հանրակրթութեան պետական առարկայական չափորոշիչների նախագծերը:
Ենթախումբը, շարունակելով չափորոշիչների շուրջ քննարկումներն ու խորհրդակցութիւնները կրթութեան եւ գիտութեան հեղինակաւոր մասնագէտների ու փորձագէտների հետ, գործընթացի վերաբերեալ արձանագրում է`
Հանրակրթութեան պետական չափորոշիչի խնդրահարոյց նախագծի հիման վրայ մշակուած հանրակրթութեան պետական առարկայական չափորոշիչները չեն կարող նպաստել Հայաստանի Հանրապետութեան դպրոցներում ազգային ուսուցման եւ դաստիարակութեան ապահովմանը:
Առարկայական չափորոշիչներում նուազեցուած են հայագիտական առարկաների դասաժամերը, թոյլ են տրուած բովանդակային աղճատումներ, սխալներ եւ պատմական-ժամանակագրական վրիպումներ, որոնց վերաբերեալ արդէն իսկ բերուել են բազմաթիւ վկայակոչումներ: Չնայած բազմաթիւ հաւաստիացումների ու պնդումների` տարրալուծման ճանապարհով կրթական ծրագրից զեղչուել է նաեւ «Հայոց Եկեղեցու պատմութիւն» առարկայի ծրագրի գերակշիռ հատուածը:
Հայաստանի Հանրապետութեան կրթութեան ոլորտում որդեգրուող պետական քաղաքականութեան շրջանակներում հայագիտական առարկաների նկատմամբ ոչ առաջնային կարեւորութեան ընդգծումը չի կարող բացասական ներգործութիւն չունենալ նաեւ սփիւռքահայութեան կեանքում: Հայրենիքում գործարկուող ազգային կրթութեան գաղափարաբանութեամբ են սնւում եւ կենսագործւում Սփիւռքում իրականացուող հայապահպանական նախաձեռնութիւններն ու ծրագրերը:

Մասնագիտական նեղ շրջանակների մասնակցութեամբ, առանց գործունէութեան թափանցիկութեան ապահովման, չափորոշիչների մշակման գործընթացը հանրութեան լայն շրջանակներում արդարացի մտահոգութիւնների տեղիք է տալիս, ինչը չի կարող անարձագանք մնալ՝ ելնելով կրթական բարեփոխումների արդիւնաւէտութիւնից։
Ելակէտ ունենալով վերը նշուած արձանագրումները եւ հաշուի առնելով գործընթացի վերաբերեալ արտայայտուած մտահոգութիւնները՝ կրթութեան պետական լիազօր մարմնին յորդորում ենք կասեցնել հրապարակուած առարկայական չափորոշիչների նախագծերի քննարկումները եւ ձեռնամուխ լինել Հանրակրթութեան պետական չափորոշիչների արմատական վերափոխման աշխատանքներին` հանրութեան առաւել լայն` առաջին հերթին մասնագիտական ընդարձակ շրջանակների ներգրաւմամբ:

ՄԱՅՐ ԱԹՈՌ ՍՈՒՐԲ ԷՋՄԻԱԾՆԻ
ԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՐՑԵՐՈՎ ԵՆԹԱԽՈՒՄԲ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹԵԱՆ ԵՒ ՀԱՅԱՍՏԱՆԵԱՆՑ ԱՌԱՔԵԼԱԿԱՆ ՍՈՒՐԲ ԵԿԵՂԵՑՈՒ ՅԱՐԱԲԵՐՈՒԹԻՒՆՆԵՐԻՆ ԱՌՆՉՈՒՈՂ ՀԱՐՑԵՐՈՎ ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ԽՄԲԻ ՄԱՅՐ ԱԹՈՌ ՍՈՒՐԲ ԷՋՄԻԱԾՆԻ ԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՐՑԵՐՈՎ ԵՆԹԱԽՄԲԻ ԴԻՐՔՈՐՈՇՈՒՄԸ
«ՀԱՅՈՑ ԵԿԵՂԵՑՈՒ ՊԱՏՄՈՒԹԻՒՆ» ԱՌԱՐԿԱՅԻ ՎԵՐԱԲԵՐԵԱԼ

Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնի կրթական հարցերով ենթախումբը հանգամանօրէն ուսումնասիրել է առարկայական չափորոշիչների նախագծերը, հրապարակային ելոյթներում դրանց մասին պետական կրթական լիազօր մարմնի կողմից տրուած բացատրութիւնները:
Սոյնով արձանագրում ենք, որ իրականութեանը չեն համապատասխանում «Հայոց Եկեղեցու պատմութիւն» առարկայի նիւթն ամբողջութեամբ այլ առարկաների մէջ ներմուծուած լինելու ԿԳՄՍ նախարարութեան պնդումներն ու վստահեցումները։
Անընդունելի է «Հայոց Եկեղեցու պատմութիւն» առարկայի՝ որպէս առանձին բաղադրիչի դուրս բերումը հանրակրթական դպրոցից: Վերջինիս հետեւանքով խախտւում է «Հայոց Եկեղեցու պատմութիւն» առարկան դպրոցում որպէս առանձին բաղադրիչ դասաւանդելու վերաբերեալ ՀՀ օրէնսդրութիւնը, անտեսւում են Հայաստանում ճնշող մեծամասնութիւն կազմող Հայոց Եկեղեցու հաւատացեալների իրաւունքները, մատաղ սերունդը զրկւում է համակարգուած եւ նպատակային ձեւով 2000-ամեայ իր Ազգային Եկեղեցու պատմութեանը, տօներին, ծէսերին, հոգեւոր-բարեպաշտական սովորութիւններին հաղորդ դառնալու եւ քրիստոնէական արժեհամակարգով կրթուելու եւ դաստիարակուելու հնարաւորութիւնից։
Հանրակրթութեան պետական առարկայական նոր չափորոշիչներում ընդգրկուած է «Հայոց Եկեղեցու պատմութիւն» առարկայի ներկայ ծաւալի առաւելագոյն 30%-ը․ տարրալուծման հետեւանքով չափորոշիչներից դուրս է մնացել 5-րդ, 10-րդ եւ 11-րդ դասարանների դասագրքերի ամբողջ նիւթը: 7-9 դասարանների թեմաները միացուել են «Հայոց պատմութիւն» առարկային՝ ընդհանրական խորագրերով եւ երբեմն տարակարծութեան տեղիք տուող ձեւակերպումներով։ 6-րդ դասարանի դասագրքի ամբողջ ծաւալից միայն մի քանի տօներ են ներմուծուել «Ես եւ իմ հայրենիքը» առարկայի 5-րդ դասարանի չափորոշիչում՝ այն էլ ոչ ամբողջութեամբ, խիստ սահմանափակ ժամաքանակով եւ սխալ անուանումներով։ Նոր չափորոշիչներից, ի շարս մի քանի կարեւոր տօների, դուրս են մնացել նաեւ դարերի ընթացքում մեր ազգային ինքնութեան, ոգու ու նկարագրի հետ սերտօրէն աղերսուած, պետական տօնակարգի մաս կազմող Սուրբ Էջմիածնի, Սրբոց Թարգմանչաց եւ Սրբոց Վարդանանց տօները։
Արձանագրելով «Հայոց Եկեղեցու պատմութիւն» առարկայի 15-ամեայ դասաւանդութեան ընթացքում դրական փորձառութիւնը եւ աշակերտների հոգեկերտուածքի վրայ բարերար ներգործութիւնը՝ ընդսմին ենթախումբը միանգամայն ողջամիտ ու բնական է համարում իւրաքանչիւր նախաձեռնութիւն՝ ուղղուած ինչպէս «Հայոց Եկեղեցու պատմութիւն», այնպէս եւ այլ առարկաների բովանդակային բարեփոխմանը:
Այսու, ենթախմբի սպասումն է կրթութեան պետական լիազօր մարմնից՝ յարգել նախորդիւ կատարուած հաւաստիացումներն առարկայի՝ որպէս առանձին բաղադրիչի դասաւանդման առնչութեամբ, հաշուի առնել այս ուղղութեամբ մասնագիտական տարբեր շրջանակների կողմից արտայայտած դիրքորոշումները եւ վերանայել «Հայոց Եկեղեցու պատմութիւն» առարկայի նիւթը տարբեր առարկաներում տարրալուծելու մօտեցումը։

 

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Բացառիկ կադրեր Մարտունուց. 24News-ի լրագրողը վիրավորվում է ադրբեջանական կրակից Ադրբեջանը լրագրողներ է թիրախավորել, խոցվել է 3 ինքնաթիռ, 2 ուղղաթիռ, 6 ԱԹՍ. հոկտեմբերի 1-ն՝ ամփոփ Սա Ադրբեջանի քարոզչամեքենան ա սարքել ու թափով տարածում են. Սամվել Մարտիրոսյան Հարություն Քուշկյանն Արցախի զինված ուժերին նվիրաբերել է 100 մլն. դրամ Ուրագան՝ համազարկային կրակի ռեակտիվ համակարգ. Ինչ զինատեսակներ է կիրառում Ադրբեջանը (լուսանկարներ) Խորհրդարանականները ամեն մեկն իր բարեկամական խմբի հետ աշխատանք տանում է, ուղղակի ընդհանուր լրահոսի արագության մեջ կորում է․ Սոս Ավետիսյան Հպարտանում եմ իմ ազգով. ողջ աշխարհով ոտքի են կանգնել. Արծրուն Հովհաննիսյան Հակառակորդի հենակետերի և մարտական տեխնիկայի խոցումները Քաղաքացիների անվտանգության նկատառումներից ելնելով` Սոթք-Քարվաճառ ավտոճանապարհը փակ է. ԱԻՆ Ադրբեջանը թիրախավորում է քաղաքացիական, նաեւ ուսումնական հաստատությունները. ԿԳՄՍՆ-ն՝ միջազգային գործընկերներին Պատերազմում վիրավորված լրատվամիջոցների ներկայացուցիչները (լուսանկարներ). թարմացվող Нагорный Карабах: первые поражения Алиева. REGNUM (WP) Արցախի հետ ռոումինգը դարձավ 5 դրամ. հայկական երեք օպերատորները հայտարարություն են տարածել Ի դեպ. Արցախի հարցով ՌԴ, ԱՄՆ եւ Ֆրանսիայի նախագահների հայտարարության մասին Может Макрон надёжнее Путина?. Платошкин Николай Հակառակորդը հրետակոծել է Վարդենիս-Սոթք ավտոճանապարհը. ՊՆ խոսնակ Պատերազմական պայմաններում արդեն զոհվել է 12 խաղաղ բնակիչ. թարմացվող Թիկունքի հերոսները. տեղեկատվական պատերազմներ «PRESS» տարբերանշան է ունեցել հրետակոծության տակ հայտնված լրագրողական մեքենան.լրագրողական խումբը եղել է հատուկ արտահագուստով, Մեր խնդիրը պաշտպանվելն է, քանի որ Ադրբեջանը ձեռնարկել է հարձակում Լեռնային Ղարաբաղի ուղղությամբ. Փաշինյան Արցախյան պատերազմ, օր 5-րդ. ԹԱՐՄԱՑՎՈՂ Առաջնագծի ամբողջ երկայնքով տարբեր ինտենսիվությամբ ընթանում են հրետանային մարտեր Թուրքիայի անվերապահ աջակցությամբ ռազմական գործողություններն ընթանում են շփման գծի ամբողջ երկայնքով. Դավիթ Տոնոյանը հանդիպել է Ֆրանսիայի արտակարգ եւ լիազոր դեսպանին ԵԽԽՎ - ի դիմաց հանրահավաք ի աջակցություն Հայաստանին Հրանտ Թոխատյանն Արցախում է Մարտունի քաղաքի հրթիռակոծման հետեւանքով 4 մարդ է զոհվել Մարտակերտ քաղաքի ռմբակոծությունից ապացույց (տեսանյութ) Le Monde-ի թղթակիցը վիրահատարանում (տեսանյութ) ՊԲ ՀՕՊ ստորաբաժանումների կողմից խոցված ինքնաթիռները եղել են ՍՈւ-25, իսկ ուղղաթիռները՝ ՄԻ-24 տիպի. ՊԲ Եզդի մեր համաերկրացիները զորագրվում են Արցախ մեկնելու (տեսանյութ) Այդ Ադրբեջանն է այսօր օկուպացրած պահում ՀՀ-ի առնվազն 12-15 հազար ք/կմ-ը. Արա Պապյան Երբ մենք Խաղաղության կոչ էինք անում, ձեռք մեկնում, չսեղմեցին այդ ձեռքը. Աննա Հակոբյան Ադրբեջանական օդուժը մանավանդ առանց Թուրքիայի աջակցության որևէ որակ չունի Ֆրանսիան Ղարաբաղում վիրավորված երկու լրագրողների տարհանում է. Մակրոն Էրդողանը քննադատել է ԵԱՀԿ Մինսկի խմբին՝ Ղարաբաղի հարցում դիրքորոշման համար ԵՊՀ-ն դիմել է գործընկերներին՝ կոչ անելով դատապարտել Արցախի նկատմամբ ադրբեջանա-թուրքական ագրեսիան Ֆրանսիան փաստեր ունի, որ սիրիացի իսլամիստները Թուրքիայից մասնակցում են Լեռնային Ղարաբաղում մարտական գործողություններին. Մակրոն ՀՀ-ն պետք է հարցնի ՆԱՏՕ-ին՝ Թուրքիայի գործողությունները խրախուսվա՞ծ են իր կողմից. Արման Մելիքյան Թշնամու ոչնչացված զինծառայողների «վերջին հիշատակները» (լուսանկարներ) Մենք դիմադրելու ենք, բոլորս միասին. Վստահ եղեք. Մակրոն Գնահատենք լրագրողներին. կրակի տակ նրանք աշխատում են՝ հանուն հանրության եւ հայրենիքի ՀԱՊԿ-ը Լեռնային Ղարաբաղում իրավիճակի սրման կապակցությամբ հայտարարություն է տարածել Արցախը պատրաստ է առանց որևէ նախապայմանի հանձնել Ադրբեջանի բնիկ ժողովուրդների ներկայացուցիչ հանդիսացող զինվորների դիակները. հայտարարություն Սա արդեն պարզապես Ղարաբաղի հարց չէ, սա միայն հայ ժողովրդի անվտանգության հարց չէ. Նիկոլ Փաշինյան Ադրբեջանական 3 արկ ընկել է Իրանի տարածքում․ մեկ երեխա վիրավորվել է Պուտինի, Թրամփի եւ Մակրոնի հայտարարությունը Ղարաբաղի իրադրության վերաբերյալ Վիրահայերի աջակցության ցույցը Թբիլիսիում. ուղիղ Алексей Навальный: "Я утверждаю, что за преступлением стоит Путин" (WP) ԵՄ գագաթնաժողովում կքննարկվի Արցախի հարցը. ուղիղ Le Monde-ի թղթակցի վիճակը ծանր է, նրան վիրահատում են Ստեփանակերտի բժկական կենտրոնում
Բացառիկ կադրեր Մարտունուց. 24News-ի լրագրողը վիրավորվում է ադրբեջանական կրակից Ադրբեջանը լրագրողներ է թիրախավորել, խոցվել է 3 ինքնաթիռ, 2 ուղղաթիռ, 6 ԱԹՍ. հոկտեմբերի 1-ն՝ ամփոփ Սա Ադրբեջանի քարոզչամեքենան ա սարքել ու թափով տարածում են. Սամվել Մարտիրոսյան Հարություն Քուշկյանն Արցախի զինված ուժերին նվիրաբերել է 100 մլն. դրամ Ուրագան՝ համազարկային կրակի ռեակտիվ համակարգ. Ինչ զինատեսակներ է կիրառում Ադրբեջանը (լուսանկարներ) Խորհրդարանականները ամեն մեկն իր բարեկամական խմբի հետ աշխատանք տանում է, ուղղակի ընդհանուր լրահոսի արագության մեջ կորում է․ Սոս Ավետիսյան Հպարտանում եմ իմ ազգով. ողջ աշխարհով ոտքի են կանգնել. Արծրուն Հովհաննիսյան Հակառակորդի հենակետերի և մարտական տեխնիկայի խոցումները Քաղաքացիների անվտանգության նկատառումներից ելնելով` Սոթք-Քարվաճառ ավտոճանապարհը փակ է. ԱԻՆ Ադրբեջանը թիրախավորում է քաղաքացիական, նաեւ ուսումնական հաստատությունները. ԿԳՄՍՆ-ն՝ միջազգային գործընկերներին Պատերազմում վիրավորված լրատվամիջոցների ներկայացուցիչները (լուսանկարներ). թարմացվող Нагорный Карабах: первые поражения Алиева. REGNUM (WP) Արցախի հետ ռոումինգը դարձավ 5 դրամ. հայկական երեք օպերատորները հայտարարություն են տարածել Ի դեպ. Արցախի հարցով ՌԴ, ԱՄՆ եւ Ֆրանսիայի նախագահների հայտարարության մասին Может Макрон надёжнее Путина?. Платошкин Николай Հակառակորդը հրետակոծել է Վարդենիս-Սոթք ավտոճանապարհը. ՊՆ խոսնակ Պատերազմական պայմաններում արդեն զոհվել է 12 խաղաղ բնակիչ. թարմացվող Թիկունքի հերոսները. տեղեկատվական պատերազմներ «PRESS» տարբերանշան է ունեցել հրետակոծության տակ հայտնված լրագրողական մեքենան.լրագրողական խումբը եղել է հատուկ արտահագուստով, Մեր խնդիրը պաշտպանվելն է, քանի որ Ադրբեջանը ձեռնարկել է հարձակում Լեռնային Ղարաբաղի ուղղությամբ. Փաշինյան Արցախյան պատերազմ, օր 5-րդ. ԹԱՐՄԱՑՎՈՂ Առաջնագծի ամբողջ երկայնքով տարբեր ինտենսիվությամբ ընթանում են հրետանային մարտեր Թուրքիայի անվերապահ աջակցությամբ ռազմական գործողություններն ընթանում են շփման գծի ամբողջ երկայնքով. Դավիթ Տոնոյանը հանդիպել է Ֆրանսիայի արտակարգ եւ լիազոր դեսպանին ԵԽԽՎ - ի դիմաց հանրահավաք ի աջակցություն Հայաստանին Հրանտ Թոխատյանն Արցախում է Մարտունի քաղաքի հրթիռակոծման հետեւանքով 4 մարդ է զոհվել Մարտակերտ քաղաքի ռմբակոծությունից ապացույց (տեսանյութ) Le Monde-ի թղթակիցը վիրահատարանում (տեսանյութ) ՊԲ ՀՕՊ ստորաբաժանումների կողմից խոցված ինքնաթիռները եղել են ՍՈւ-25, իսկ ուղղաթիռները՝ ՄԻ-24 տիպի. ՊԲ Եզդի մեր համաերկրացիները զորագրվում են Արցախ մեկնելու (տեսանյութ) Այդ Ադրբեջանն է այսօր օկուպացրած պահում ՀՀ-ի առնվազն 12-15 հազար ք/կմ-ը. Արա Պապյան Երբ մենք Խաղաղության կոչ էինք անում, ձեռք մեկնում, չսեղմեցին այդ ձեռքը. Աննա Հակոբյան Ադրբեջանական օդուժը մանավանդ առանց Թուրքիայի աջակցության որևէ որակ չունի Ֆրանսիան Ղարաբաղում վիրավորված երկու լրագրողների տարհանում է. Մակրոն Էրդողանը քննադատել է ԵԱՀԿ Մինսկի խմբին՝ Ղարաբաղի հարցում դիրքորոշման համար ԵՊՀ-ն դիմել է գործընկերներին՝ կոչ անելով դատապարտել Արցախի նկատմամբ ադրբեջանա-թուրքական ագրեսիան Ֆրանսիան փաստեր ունի, որ սիրիացի իսլամիստները Թուրքիայից մասնակցում են Լեռնային Ղարաբաղում մարտական գործողություններին. Մակրոն ՀՀ-ն պետք է հարցնի ՆԱՏՕ-ին՝ Թուրքիայի գործողությունները խրախուսվա՞ծ են իր կողմից. Արման Մելիքյան Թշնամու ոչնչացված զինծառայողների «վերջին հիշատակները» (լուսանկարներ) Մենք դիմադրելու ենք, բոլորս միասին. Վստահ եղեք. Մակրոն Գնահատենք լրագրողներին. կրակի տակ նրանք աշխատում են՝ հանուն հանրության եւ հայրենիքի ՀԱՊԿ-ը Լեռնային Ղարաբաղում իրավիճակի սրման կապակցությամբ հայտարարություն է տարածել Արցախը պատրաստ է առանց որևէ նախապայմանի հանձնել Ադրբեջանի բնիկ ժողովուրդների ներկայացուցիչ հանդիսացող զինվորների դիակները. հայտարարություն Սա արդեն պարզապես Ղարաբաղի հարց չէ, սա միայն հայ ժողովրդի անվտանգության հարց չէ. Նիկոլ Փաշինյան Ադրբեջանական 3 արկ ընկել է Իրանի տարածքում․ մեկ երեխա վիրավորվել է Պուտինի, Թրամփի եւ Մակրոնի հայտարարությունը Ղարաբաղի իրադրության վերաբերյալ Վիրահայերի աջակցության ցույցը Թբիլիսիում. ուղիղ Алексей Навальный: "Я утверждаю, что за преступлением стоит Путин" (WP) ԵՄ գագաթնաժողովում կքննարկվի Արցախի հարցը. ուղիղ Le Monde-ի թղթակցի վիճակը ծանր է, նրան վիրահատում են Ստեփանակերտի բժկական կենտրոնում
Ձեր Գովազդը այստեղ ԻՄԱՆԱԼ ԱՎԵԼԻՆ